U mercatu di a carica aerea hà cuntinuatu à vultà à una crescita record di 18 mesi in uttrovi, postu chì l'ecunumia glubale rallentava è i cunsumatori strinsenu i so portafogli mentre a spesa per i servizii aumentava.
L'industria aerea hè entrata in una stagione di punta tipica, ma ci sò pochi segni di attività di spedizione aumentata, a dumanda è i tassi di trasportu chì normalmente duveranu cresce sò in cala.
A settimana passata, a sucietà di intelligenza di u mercatu Xeneta hà dettu chì i volumi di carichi in u mercatu di trasportu aereu sò cascati di 8% in uttrovi da un annu prima, marchendu l'ottu mesi consecutivu di a dumanda in calata. A tendenza discendente s'hè intensificata da settembre, cù volumi di merci in calata di 5% annu è 0,3% più bassu di trè anni fà.
I livelli record di l'annu passatu eranu insostenibili per via di carenza di materiale è di disrupzioni di a catena di supply, cù a dumanda in uttrovi ancu calata di 3% da i livelli di 2019, un annu debule per a carica aerea.
A ricuperazione di a capacità hè ancu stallata. Sicondu Xeneta, u spaziu di pancia è di carica dispunibuli hè sempre 7% sottu à i livelli pre-esistenti, chì hè unu di i motivi chì i tassi di trasportu restanu relativamente elevati.
A capacità di l'aria extra da a reintroduzione di più voli di passageri in l'estiu, cumminata cù una calata di a dumanda, significa chì l'aviò sò à tempu menu carchi è menu prufittu. I tassi globali di trasportu aereu spot in uttrovi eranu più bassi di i livelli di l'annu passatu per u secondu mese consecutivu. Xeneta hà dettu chì u ligeru aumentu in a seconda mità era duvuta à i tassi più elevati per a carica speciale, mentre chì i tassi per a carica generale cuntinuavanu à calà.
L'esportazioni di l'Asia-Pacificu versu l'Europa è l'America di u Nordu anu rinfurzatu ligeramente à a fine di uttrovi, chì pò avè più da fà cù un rimbalzu da a festa di a Settimana d'Oro di a Cina, quandu e fabbriche chjude senza spedizioni, piuttostu cà una crescita tardi in a stagione alta.
I tassi di trasportu aereu glubale sò cascati di dui terzi, circa 25% da un annu prima, à $ 3.15 / kg. Ma era sempre quasi u doppiu di i livelli di u 2019 cum'è una penuria di capacità, è ancu una mancanza di manodopera di e compagnie aeree è aeroportuali, u volu limitatu è a produttività di u magazzinu. A caduta di i tassi di trasportu aereu ùn hè micca cusì drammatica cum'è in i tassi di trasportu marittimu.
U Freightos Global Aviation Index à u 31 d'ottobre mostra u prezzu spot mediu à $ 3.15 / kg / Fonte: Xeneta
Tempu di Postu: Nov-08-2022