Più di 1 milione di buttigli di whisky seranu prestu spediti direttamente da a costa occidentale di a Scozia à a Cina, a prima strada di mare diretta trà Cina è Scozia. Questa nova strada hè prevista per esse un cambiamentu di ghjocu è u risultatu.
U cuntainer britannicu "Allseas Pioneer" hè ghjuntu prima in Greenock, Scozia occidentale, da u portu cinese di Ningbo, purtendu vestiti, mobili è ghjoculi. In cunfrontu cù e rotte esistenti da a Cina à l'Europa continentale o à i terminali miridiunali di u Regnu Unitu, sta strada diretta pò accurtà assai u tempu di trasportu di carica. Sei carichi operaranu nantu à a strada, ognuna purtendu 1,600 containeri. Trè flotte partenu da a Cina è a Scozia ogni mese.
U viaghju tutale hè previstu per esse scurciatu da l'ultimi 60 ghjorni à 33 ghjorni per via di l'evitazione di u tempu di cungestione in u portu di Rotterdam. U Terminal di l'Oceanu di Greenock hà apertu in u 1969 è attualmente hà un throughput di 100 000 cuntenituri annu. Jim McSporran, operatore di Clydeport, Greenock, u terminal di cuntainer più prufondu di a Scozia, hà dettu: "Hè fantasticu vede stu serviziu impurtante finalmente ghjunghje". per ottimisà a supply chain. "Asperemu di travaglià cù i nostri partenarii in i prossimi mesi". L'operatori implicati in a strada diretta includenu KC Liner Agencies, DKT Allseas è China Xpress.
I primi navi à lascià Greenock parteranu u mese prossimu. David Milne, direttore di l'operazioni in KC Group Shipping, hà dettu chì a cumpagnia hè stata sorpresa da l'effettu immediatu di a strada. L'importatori è l'esportatori scozzesi duveranu esse cumplettamente daretu à a prutezzione di u futuru à longu andà di a strada, disse. "I nostri voli diretti in Cina anu riduciutu i ritardi deludenti in u passatu è anu benefiziu assai a cumunità cummerciale scozzese, aiutendu i cunsumatori in questu tempu difficiule". "Pensu chì questu hè un cambiamentu di ghjocu per a Scozia è i risultati, Aiutà l'industria di u mobili, i farmaceutici, l'imballaggi è i liquori di Scozia". U capu regiunale di Inverclyde, Stephen McCabe, hà dettu chì a strada porta Inverclyde è Greenock I vantaghji facenu un centru impurtante d'importazione è di esportazione è centru turisticu. "In cunfrontu cù l'agenda di u battellu occupatu, a funzione di trasportu quì hè spessu trascurata.
Postu tempu: Apr-05-2022