bnner34

News

L'Indonesia facilita e restrizioni à i bagaglii persunali per stimulà a facilitazione di u cummerciu

Ricertamenti, u guvernu indonesianu hà fattu un passu significativu in a prumuzione di u sviluppu ecunomicu naziunale è facilità u cummerciu esteru.Sicondu u Regolamentu di u Ministeru di u Cummerciu N ° 7 di u 2024, l'Indonesia hà ufficialmente rialzatu e restrizioni à l'articuli di bagaglii persunali per i viaghjatori entranti.Questa mossa rimpiazza u Regulamentu di u Cummerciu largamente disputatu N ° 36 di 2023. U novu regulamentu hà per scopu di simplificà e prucedure di sdoganamentu, purtendu più comodità à i viaghjatori è l'attività cummerciale.

img (2)

Unu di l'aspettu core di questu aghjustamentu regulatori hè quelluL'articuli persunali purtati in u paese, sia novi o usati, ponu avà esse purtati liberamente senza preoccupazioni di restrizioni precedenti o questioni di tassazione.Questu significa chì e cose persunali di i viaghjatori, cumpresi vestiti, libri, apparecchi elettronici è più, ùn sò più sottumessi à limiti di quantità o valore.Tuttavia, hè impurtante à nutà chìL'articuli pruibiti secondu a regulazione di a compagnia aerea ùn ponu ancu esse purtati à bordu, è i cuntrolli di sicurezza restanu stretti.

Specificazione per i bagaglii di i prudutti cummerciale

Per i prudutti cummirciali purtati cum'è bagaglii, i novi regulamenti specificanu chjaramente i normi chì deve esse seguitu.Se i viaghjatori portanu merchenzie per scopi cummirciali, questi articuli seranu sottumessi à e regulazioni d'impurtazione è i dazi di l'abitudini doganali.Questu include:

1. Dazi doganali: Un daziunamentu standard di 10% serà applicatu à e merchenzie cummirciali.

2. Import VAT: Un impositu di u valore aghjuntu (VAT) d'importazione di 11% serà addebitatu.

3. Impostu di l'ingressu di l'impurtazione: Un impositu di u redditu di l'impurtazione chì varieghja da 2,5% à 7,5% serà impostu, secondu u tipu è u valore di e merchenzie.

img (1)

I novi rigulamenti menzionanu ancu specificamente a facilità di e pulitiche d'importazione per certe materie prime industriali.In particulare, e materie prime relative à l'industria di a farina, l'industria di cusmetichi, i prudutti di lubrificanti, è i campioni di prudutti tessili è calzaturi ponu avà entre in u mercatu indonesianu più facilmente.Questu hè un benefiziu significativu per l'imprese in queste industrie, aiutendu à accede à una gamma più larga di risorse è ottimisà i so prucessi di produzzione.

In più di sti cambiamenti, altre disposizioni restanu uguali à quelli di u precedente Regulamentu di u Cummerciu N ° 36. I prudutti di cunsumatori finiti cum'è dispusitivi ilittronica, cusmetichi, tessili è calzature, sacchetti, ghjoculi, è acciaio inoxi prudutti necessitanu sempre quote pertinenti è esigenze di ispezione.

img (3)

Tempu di post: 24-May-2024