bnner34

News

I tassi di trasportu cuntinueghjanu à calà!A sospensjoni à grande scala di i voli durante u Festival di Primavera ùn hà micca scuntratu l'aspettazione di tariffu stabili di merci (2023-2-6)

srgfd

Drewry hà publicatu l'ultimu World Container Freight Index (WCI), in calata di 2%, è l'indici cumpostu hè cascatu à $ 2,046.51;Ningbo Shipping Exchange hà publicatu l'indice di trasportu NCFI, calatu 1% da a settimana passata.

Sembra chì e cumpagnie di trasportu anu riduciutu u nùmeru di voli paralleli per cuntrullà a capacità di spedizione durante u Festival di Primavera, chì ùn hà micca scuntratu l'aspettativa di mantene a tarifa di trasportu stabile.

In questu periodu, l'indici cumpletu eccettu per a tarifa di trasportu da Shanghai à l'America Occidentale hà aumentatu da 1%, i tassi di trasportu di altre rotte sò tutti in calata.

Cum'è $ 2,046/40HQ, u Drewry WCI Composite Index hè 80% sottu à u piccu di $ 10,377 righjuntu in settembre 2021 è 24% sottu à a media di 10 anni di $ 2,694,chì indicanu un ritornu à livelli più normali, ma ancu 46% più altu di a tarifa media di trasportu di $ 1,420 in 2019. 

A tarifa di trasportu Shanghai-Los Angeles hè aumentata di 1%; a tarifa di trasportu Shanghai-Rotterdam hè diminuita di 4%; a tarifa di trasportu Shanghai-New York hè diminuita di 6%; ligeramente calata in e prossime settimane.

Sicondu u Ningbo Shipping Exchange, u Ningbo Export Containerized Freight Index (NCFI) hè cascatu da 1.0% da u periodu precedente.

In questu prublema, u mercatu di e rotte di l'America Sudamerica fluttua assai.I trasportatori anu urganizatu una sospensjoni temporale à grande scala dopu à u festival, è a tarifa di trasportu di a strada hè cresciutu pocu.L'indice di trasportu di a strada sudamerica occidentale era di 379,4 punti, in crescita di 8,7% da a settimana passata.

strada europea: Qualchidunu di i trasportatori ùn anu micca ripiglià u travagliu per via di a festa di u Festival di Primavera, è u trasportu di u mercatu di a strada europea hè generalmente stabile.L'indice di trasportu di e rotte europee era di 658,3 punti, in calata di 1,1% da a settimana passata;L'indici di trasportu di a strada est-ovest era 1043,8 punti, un 1,4% da a settimana passata;l'indice di trasportu di a strada di a terra occidentale era di 1190,2 punti, in calata di 0,4% da a settimana passata.

Percorsu nordamericanu: L'offerta è a dumanda di u mercatu ùn anu micca cambiatu significativamente, è a tarifa di trasportu di a strada fluttua fermamente in tuttu.L'indice di trasportu di a strada US-Est era 891,7 punti, 1,6% da a settimana passata;l'indice di trasportu di a strada US-West era di 768,2 punti, in calata di 1,3% da a settimana passata.

Strada di u Mediu Oriente: A maiò parte di e merchenzie purtate da i liners sò accumpagnate prima di u festival, è u trasportu di riservazione in u mercatu spot cala ligeramente.L'indice di rotta di u Mediu Oriente era di 667,7 punti, calata di 3,1% da a settimana passata.


Tempu di Postu: Feb-07-2023