bnner34

News

L'ambasciata chinesa in Indonesia hà tenutu l'avvenimentu tematicu di "A Ghjuventù Cina-Indonesia celebra l'annu novu", è i ghjovani di i dui paesi si sò riscaldati per accoglie a festa di primavera inseme!(2023-1-15)

inseme 3

Gala di a Ghjuventù Cinese Indonesiana

U 14 di ghjennaghju di u 2023, chì hè u "picculu annu" di u calendariu lunare tradiziunale cinese, l'Ambasciata Cinese in Indonesia hà tenutu grandiosu un avvenimentu speciale di "Cina-Indonesia Youth Celebrating the New Year" à l'Hotel Shangri-La in Jakarta.I principali capi di l'ambasciata chinesa in Indonesia sò ghjunti à a scena, è quasi 200 ghjovani anu assistitu.

In u discorsu di apertura di l'avvenimentu, l'Ambasciadore Lu Kang hà dettu chì l'annu passatu hè statu un annu di cugliera per e relazioni Cina-Indonesia!I capi di statu di a Cina è di l'Indonesia anu ottinutu visite mutuali in una mità d'annu, i punti culminanti di a cuuperazione pratica cuntinuavanu, è a cuuperazione di persone è culturali cuntinuavanu à ricuperà.

2023 serà un annu eccitante per a relazione di Cina è Indonesia.L'imbasciadore hà enfatizatu chì u sviluppu sanu di e relazioni Cina-Indonesia hè inseparabile da a dedicazione è l'accumulazione di tutti, in particulare i ghjovani di i dui paesi.

I ghjovani si riuniscenu quì per celebrà a Festa di Primavera cun gioia, salutanu l'inguernu severu di l'epidemie, è accoglie una vita megliu.

inseme 1

À l'avvenimentu, micca solu i decoru pienu di l'elementu di l'annu in ogni locu, ma ancu spettaculi maravigliosi sò stati preparati per l'audienza, cumpresi elementi populari accordu cù i ghjovani è belli mostra di l'arti tradiziunali.

Hè encomiable chì, in più di i prugrammi tradiziunali chinesi, cum'è u cambiamentu di faccia, u cantu è u ballu, a musica è u Kung Fu tradiziunale, questu avvenimentu hà ancu prisentatu assai spettaculi cù caratteristiche lucali indonesiane.Ci sò ancu parechji ligami realizati cumuna da i ghjovani da a Cina è l'Indonésia, chì incarnanu pienamente l'integrazione di e culture di i dui paesi è a relazione longa trà i dui paesi.

À a fine di l'avvenimentu, l'ambasciata hà ancu presentatu à tutti i participanti i sacchetti di fortuna di u New Year Chinese tematichi "Warm and Welcome Spring", chì aghjunghjenu assai calore à u prossimu annu cinese di u cunigliu.

inseme 2


Tempu di Postu: 16-Jan-2023