bnner34

News

U scambiu di USD / RMB supirava 6.92.Hè una deprezzazione moderata bè per u settore di l'esportazione?(Data di 30 d'Aostu)

Siccomu l'indici di u dollaru americanu cuntinueghja à risurrezzione è chjappà un novu altu da u 2002. U 29 d'aostu, i tassi di scambiu di RMB onshore è offshore contru u dollaru americanu ghjunghjenu à un novu minimu da l'agostu 2020. U renminbi onshore contr'à u dollaru americanu hè cascatu una volta sottu à u dollaru americanu. 6,92 marca;u renminbi offshore hè cascatu sottu à 6,93 yuan à u minimu.

Vale a pena nutà chì, cumparatu cù e valute maiò non-US in u mondu, a recente calata di u scambiu di RMB contr'à u dollaru americanu hè relativamente chjuca,duranti stu tempu,a stabilità di u valore di u RMB hè sempre relativamente forte.

n1

I fonti istituziunali credi chì l'aghjustamentu raziunale è urdinatu di u scambiu di u RMB currisponderà megliu cù i cambiamenti recenti in i fundamenti, è ancu aiutà à cunsulidà a resistenza di u sviluppu di u cummerciu esteru.

Lian Ping,ludirettore di l'Istitutu di Ricerca Investment, hà dettu chì l'aghjustamentu periodicu di u scambiu RMB avarà un certu impattu pusitivu nantu à l'espurtazioni.Questa prumuzione hè più riflessa à u nivellu di micro-imprese, è aiuta à migliurà e cundizioni di u funziunamentu di i ghjucatori di u mercatu.

Sicondu un rapportu di ricerca di CITIC Securities, a deprezzazione di u scambiu di RMB logicamente beneficia à e cumpagnie esportatrici chì si stallanu in muniti stranieri.Hè ricumandemu di attentu à trè linee d'investimentu principali: azioni cù una alta proporzione di l'affari di l'esportazione, i stocks chì beneficianu di l'aghjurnamenti di u cunsumu domesticu.+dividendi di marca d'oltremare,è traccia a crescita eccellente impresa privata d'oltremare.

UEverbright Securities hà dettu chì a deprezzazione di u scambiu RMB versu u dollaru americanu beneficarà u settore di l'esportazione, è settori cum'è petrochimica, tessili è vestiti, apparecchi per a casa, cumunicazioni è spedizione.


Tempu di post: 05-09-2022